Followers

Friday, November 01, 2013

Alhamdulillah..hilang rasa penat

Alhamdulillah..
Hilang rasa penat nih
Sepanjang anak2 exam
Macam2 Su dan Jay dah lakukan
Sama2 belajar tiap2 malam
Bergilir2 dengan Jay
Paling kesian kat Jay..balik kerja jer terus ajar anak2
Nampak sgt dia letih..
Buat peta minda, carta dan mcm2 lagi
Ada juga teknik2 mengajar math yg tak diajar disekolah
Tapi kami usaha mencari di internet untuk di ajar pada anak2
Kkdg..terjerit juga sekali dua bila anak2 malas
Sebab ada ketikanya macam kami berdua plak yg nak ambil exam.

Tapi hari ini..
Allah s.w.t bagi kami tersenyum
Anak bawa balik result yg cemerlang
Berjaya dapat tempat pertama utk keseluruhan murid.
Terima kasih juga untuk guru2.
Panjang lagi masa anak2 nih...
Semoga Allah s.w.t sentiasa memberkati usaha kami ini.

Terasa berbaloi juga berkorban berhenti kerja untuk didik anak2 dgn tangan sendiri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...